close

Anywhr u r, I am near..

不管你在哪儿··我都会在你身边··

Anywhr u go, I'll b there..

不管你去哪儿··我都将会在你哪儿··

Anytime u whisper my name, U'll c..

不管什么时候你轻声喊我的名字··你将会知道··

How every single promise i keep..

我是如何守护每一个誓言的··

Cuz what kind of guy would i b..

因为我将会成为一种··

If i was to leave whn u nid me most..

当你最需要我的时候我时刻准备出发的人··

What are words..

当你说那些话的时候··

If u really don't mean thm..

如果你不是有意指那些东西··

Whn u say thm..

那些话又代表着什么呢?

What are words..

如果那些话只是对过去美好时光而言的··

If they're only 4 good times..

那么当他进行时··

Thn It's on..

那些话又代表着什么呢?

Whn its loves..

当那些话是指爱情时··

Yeah, U c thm as lover's words..

是的, 你把它看作是情话··

They never go away..

他们从不消失··

They live on..Whn we're gone..

甚至当我们已经消失的时候··它们也一直存在着··

And i know an angel would say..

我知道天使将会说··

Just frm me and now know I'm meant..

只对我说而且我现在知道了我应该··

To b whr I am and I gonna b..

在我应该在的地方而且今晚我将会在··

Standing right bside her tonight..

一直守护在她身旁··

And i'm gonna b by ur side..

当他最需要我的时候我不会离开··

I would never leave whn she nid me most..

我会这样一直守护在他身边··

 

 

 

太感人的故事··

太催泪的歌声··

我被震撼了··

 

CHRIS 曾经是星巴克的服务员·

他向和他约会8年的女孩求婚·

最后在一起了·

但是

后来那个美丽的女孩因为事故最终导致终生残疾·

但CHRIS仍然不离不弃·

后来·

CHRIS参加了美偶·

为的就是想让女孩受到更好的治疗·

过上更好的生活·

虽然最后还是止步·【TOP24】

但这首歌已经印在人们心里~~

有一种感情·

能让旁观者为之动容·

那就是爱~

arrow
arrow
    全站熱搜

    BK 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()